Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Winter is here


Τι κάνω τις κρύες και βροχερές νύχτες του χειμώνα

Το μόνο που μ αρέσει στη βροχή, είναι η μυρωδιά της. Κατά τ άλλα μου προκαλεί μελαγχολία και κακή διάθεση. 

Οι πρώτες καταιγίδες ξεκίνησαν. Χθες αργά το βράδυ κι ενώ ήμουν στο αυτοκίνητο επιστρέφοντας στη Δράμα μας έπιασε πολύ δυνατή καταιγίδα. Έβρεχε ασταμάτητα ενώ σε ορισμένα σημεία έριχνε ακόμα και χαλάζι. Οι αστραπές φώτιζαν τον ουρανό και οι βροντές ήταν εκκωφαντικές. ( Ποιήτρια!)

Υπό αυτές τις συνθήκες δεν είναι και η καλύτερη ιδέα μια βόλτα ή ποτό με φίλους. Οπότε, μόλις βλέπω σύννεφα να μαζεύονται στον ουρανό μπαίνω αυτομάτως σε διάθεση για χουχούλιασμα. Όπως όλοι άλλωστε, νομίζω. 

Εγώ προτιμώ πυτζαμούλες, σπιτάκι, ζεστούλα και τζάκι. Το οποίο παρεμπιπτόντως χθες ξεχάσαμε να ανάψουμε. Προσπαθώ να είμαι απασχολημένη και κατά προτίμηση με παρέα, ποτέ δεν μ αρέσει να είμαι μόνη, ειδικά όταν βρέχει. Αν είμαι με μεγάλη παρέα. μου αρέσουν τα παιχνίδια όπως μονόπολη, παντομίμα, πολύ μπιρίμπα με τα κορίτσια αλλά και μια νύχτα στο Παλέρμο όταν είμαστε πολλοί!!! Όταν δεν είμαι με μεγάλη παρέα όπως εχθές μου αρέσει πολύ να βλέπω ταινίες. 

Αυτές τις μέρες, ίσως επειδή ήμουν αρρωστούλα, ίσως επειδή άρχισε να χαλάει ο καιρός είδα όχι μία, ούτε δύο, αλλά τρεις ταινίες.

1. Black mass - Ανίερη συμμαχία

Την είδα για δεύτερη φορά. Ευτυχώς (για τις ταινίες) έχω πολύ κακή μνήμη οπότε το μόνο που θυμόμουν για την ταινία αυτή ήταν πως μου είχε αρέσει. 
Αν σας αρέσουν οι βιογραφίες για βαρόνους ναρκωτικών, οι δραματικές ταινίες και ο Johny Depp ,τότε θα έλεγα πως είναι μια καλή επιλογή. 










2. The intern - Ο αρχάριος 
Άλλη μία ταινία που είχα ξαναδεί. Μόλις τώρα συνειδητοποίησα πως έχω δει τις δύο από τις τρεις ταινίες που επέλεξα. Μπράβο μου, πρωτοτύπησα πάλι. Anyway. Δραματική ταινία και κωμωδία παράλληλα. Βλέπουμε πως λειτουργεί ένα νεοσύστατο επιτυχημένο e-shop του οποίου οι εργαζόμενοι όπως και η ιδιοκτήτρια είναι όλοι νέοι και χωρίς ιδιαίτερη εργασιακή εμπειρία. Όλα αλλάζουν όταν προσλαμβάνουν ως ασκούμενο έναν 70 χρονο, ο οποίος θα τους αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν και διαχειρίζονται τις εργασιακές, αλλά και τις διαπροσωπικές τους κρίσεις. Ευχάριστη ταινία, ελαφριά και αφήνει ωραία μηνύματα. 








3. War dogs - Σκυλιά του πολέμου

Εγώ γέλασα. Βέβαια έχω κάπως περίεργη αίσθηση του χιούμορ. Αλλά σκεφτείτε δύο 20 χρονους εμπόρους όπλων να προσπαθούν να εξαπατήσουν την αμερικανική κυβέρνηση. Ο ένας εκ των δύο ηθοποιών που πρωταγωνιστούν είναι ο Jonah Hill, ο οποίος προσωπικά με κάνει να γελάω πολύ. 



Κι εννοείται πως εγώ, είμαι τέτοια λιχούδα που δεν μπορώ να δω ταινία χωρίς να τη συνοδεύσω με κάτι νόστιμο. Τις μέρες που έχω όρεξη για κάτι διαφορετικό μου αρέσει να μαγειρεύω. Αλλά δεν μπορώ να ασχολούμαι εκατό ώρες. Κατέβασα στο κινητό μου λοιπόν την εφαρμογή "Tasty" οπού μπορώ να βρω εύκολες και γρήγορες συνταγές είτε θέλω αλμυρό είτε γλυκό. Έχει ειδική κατηγορία ακόμα και για τους vegan! 


Σήμερα όμως ξημέρωσε μία πιο όμορφη μέρα, Συννεφιασμένη μεν αλλά τουλάχιστον φωτεινή και χωρίς βροχή! Ελπίζω έτσι να συνεχίσει. 




Μπορείτε επίσης να με βρείτε:
Instagram : xristina_kleioti
Facebook : Χριστίνα Κλειώτη
Fashion editor  στο primadonnavera.gr
email : xristina.kleioti@gmail.com

Φιλιά πολλά 
Χ.
                 







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Saturday's outfit

Σήμερα, Τετάρτη 18 Οκτωβρίου και ακόμα η θερμοκρασία στην πανέμορφη μεσογειακή χώρα μας είναι σε υψηλά επίπεδα. Το Σάββατο που μας πέρασε ήταν επίσης μία ηλιόλουστη και ζεστή μέρα, τουλάχιστον εδώ στα βόρεια. Είδα κι εγώ λοιπόν ήλιο και βγήκα.  Μ ένα τζιν παντελόνι, ένα μαύρο μπλουζάκι και τα old school vans νιώθω άνετη όλες τις ώρες τις μέρας, πόσο μάλλον ένα πρωινό Σαββάτου. Το jacket είναι σε έντονο κόκκινο χρώμα για να σπάει τη μονοτονία του ασπρόμαυρου. Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε στο  instagram μου.  Λεπτομέρειες: jacket ZARA, jean ZARA, bag TOMY HILFIGER, shoes VANS OLD SCHOOL Μπορείτε επίσης να με βρείτε: Instagram : xristina_kleioti Facebook : Χριστίνα Κλειώτη Fashion editor  στο primadonnavera.gr email : xristina.kleioti@gmail.com Φιλιά πολλά  Χ.                          

Christmas Decoration

Φοβόμουν πως είναι νωρίς για να μιλήσουμε για κάτι τέτοιο. Για εσάς νωρίς όχι για μένα.  Ευτυχώς υπάρχει το instagram και οι δημοσκοπήσεις του και έπειτα από μία που κάναμε μαζί, μου ξεκαθαρίσατε πως είναι η κατάλληλη στιγμή. Εγώ έχω χριστουγεννιάτικη διάθεση μονίμως. Αν γινόταν να ζω σ ένα σπίτι γεμάτο από λαμπάκια και φωτάκια 365 μέρες το χρόνο θα το έκανα. Ήρθε όμως επιτέλους εκείνη η στιγμή του χρόνου που θα ανεβάσουμε τις κούτες από το υπόγειο. Θα βγάλουμε τα χριστουγεννιάτικα στολίδια από τις κούτες και θα στολίσουμε το σπίτι και τη διάθεση μας. Μη μου πείτε πως η χριστουγεννιάτικη διάθεση δεν επηρεάζει και την ψυχολογία σας. Έχω ακούσει βέβαια κάποιους να λένε πως δεν τους αρέσουν τα Χριστούγεννα. Υπάρχουν κι αυτές οι περιπτώσεις φυσικά. Πιστεύω όμως πως το μεγαλύτερο ποσοστό ευχαριστιέται τις γιορτές αυτές. Μα δεν υπάρχει κάτι αρνητικό σ αυτές τις μέρες. Στολίζουμε το σπίτι μας, φτιάχνουμε γλυκά, έχουμε κάθε μέρα ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ, μαζευόμαστε οικογενειακά, επιστρέφουν οι φίλ

Που χάθηκα;

Καταρχάς καλησπέρα σας! Θα ήθελα να σας πω πόσο σας ευχαριστώ και πόσο χαίρομαι που όσοι διαβάζετε το blog μου, μου λέτε τις απόψεις σας για τα κείμενα μου, συζητάμε γι αυτά και πολλοί μου δίνετε καινούριες ιδέες για κάτι που θα θέλατε να γράψω. Ειλικρινά με χαροποιεί πολύ αυτό και θα ήθελα να συνεχιστεί και να μεγαλώσει η επικοινωνία μεταξύ μας. Παρόλα αυτά. Έχει περάσει κάποιο μικρό χρονικό διάστημα από τη τελευταία φορά που έγραψα κάτι εδώ. Όχι γιατί το ξέχασα, ούτε γιατί δεν θέλω. Απλώς ο χρόνος μου είναι περιορισμένος τις τελευταίες μέρες. Θα σας εξηγήσω... Είμαστε στη διαδικασία ολοκλήρωσης το δεύτερου τεύχους στο περιοδικό "Vitrine" και πραγματικά τρέχουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ώστε να παρουσιάσουμε για άλλη μια φορά τις καλύτερες δραμινές επιχειρήσεις και προϊόντα που αξίζει να επισκεφθείτε και να γνωρίσετε! Όπως καταλαβαίνετε οι υποχρεώσεις είναι πολλές και ο χρόνος με πιέζει και θα σας πως γιατί παρακάτω. * Επάνω βλέπετε το πρώτο τεύχος