Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Christmas Decoration


Φοβόμουν πως είναι νωρίς για να μιλήσουμε για κάτι τέτοιο. Για εσάς νωρίς όχι για μένα.  Ευτυχώς υπάρχει το instagram και οι δημοσκοπήσεις του και έπειτα από μία που κάναμε μαζί, μου ξεκαθαρίσατε πως είναι η κατάλληλη στιγμή. Εγώ έχω χριστουγεννιάτικη διάθεση μονίμως. Αν γινόταν να ζω σ ένα σπίτι γεμάτο από λαμπάκια και φωτάκια 365 μέρες το χρόνο θα το έκανα.

Ήρθε όμως επιτέλους εκείνη η στιγμή του χρόνου που θα ανεβάσουμε τις κούτες από το υπόγειο. Θα βγάλουμε τα χριστουγεννιάτικα στολίδια από τις κούτες και θα στολίσουμε το σπίτι και τη διάθεση μας. Μη μου πείτε πως η χριστουγεννιάτικη διάθεση δεν επηρεάζει και την ψυχολογία σας. Έχω ακούσει βέβαια κάποιους να λένε πως δεν τους αρέσουν τα Χριστούγεννα. Υπάρχουν κι αυτές οι περιπτώσεις φυσικά. Πιστεύω όμως πως το μεγαλύτερο ποσοστό ευχαριστιέται τις γιορτές αυτές.
Μα δεν υπάρχει κάτι αρνητικό σ αυτές τις μέρες. Στολίζουμε το σπίτι μας, φτιάχνουμε γλυκά, έχουμε κάθε μέρα ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ, μαζευόμαστε οικογενειακά, επιστρέφουν οι φίλοι μας από άλλες πόλεις, έχει συνέχεια παντού πάρτι. Ειλικρινά δεν ξέρω τι από όλα αυτά δεν είναι ωραίο. Για μένα πάντως είναι 100% η καλύτερη περίοδος κάθε χρόνου.

Κι επειδή όπως είπαμε έφτασε η ώρα, παρακάτω θα δούμε κάποιες πολύ ωραίες ιδέες για "Christmas decoration"!!!

Μπορούμε να ξεκινήσουμε με γιρλάντες και λαμπάκια στην εξώπορτα του σπιτιού μας, ώστε μόλις πλησιάζουμε στο σπίτι, να μας προδιαθέτουν για το κλίμα που επικρατεί και στο εσωτερικό!


Αν υπάρχει τζάκι είναι must μέρος για διακόσμηση στο σπίτι! Άλλωστε να μην ξεχνάμε πως από εκεί μπαίνει ο Άγιος Βασίλης, πρέπει να τον υποδεχτούμε καταλλήλως.


Οι σκάλες μέσα στο σπίτι αν στολιστούν θα δημιουργήσουν μια μαγική διαδρομή για τα επάνω διαμερίσματα της οικίας μας!


Ακόμα κι ένα απλό έπιπλο εισόδου η χολ με τον κατάλληλο στολισμό θα μεταμορφώσει τον χώρο μας. 


Δεν ξέρω αν το θεωρείτε υπερβολή αλλά είμαι από αυτούς τους ανθρώπους που στολίζω ότι στολίζεται και ναι γιατί όχι και το μπάνιο;;;



Μικρές λεπτομέρειες σε γλυκές γωνίτσες του σπιτιού θα κάνουν σίγουρα τη διαφορά. 










Για όσους έχουν αστείρευτη όρεξη για διακόσμηση μπορούν να διακοσμήσουν ακόμα και το χριστουγεννιάτικο τραπέζι. 


Και φυσικά υπάρχουν και πολλά που μπορείτε να δημιουργήσετε μόνοι σας, όπως το παρακάτω χριστουγεννιάτικο στεφάνι. 



Σας εύχομαι υπέροχες, ευφάνταστες και δημιουργικές ημέρες. Το αποτέλεσμα να είναι αυτό που ονειρεύεστε. Ανυπομονώ τα social media 
μου να γεμίσουν από τις χριστουγεννιάτικες φωτογραφίες σας!!!


*Οι φωτογραφίες προέρχονται από το pinterest



Μπορείτε επίσης να με βρείτε:
Instagram : xristina_kleioti
Facebook : Χριστίνα Κλειώτη
Fashion editor  στο primadonnavera.gr
email : xristina.kleioti@gmail.com

Φιλιά πολλά 
Χ.
             





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Saturday's outfit

Σήμερα, Τετάρτη 18 Οκτωβρίου και ακόμα η θερμοκρασία στην πανέμορφη μεσογειακή χώρα μας είναι σε υψηλά επίπεδα. Το Σάββατο που μας πέρασε ήταν επίσης μία ηλιόλουστη και ζεστή μέρα, τουλάχιστον εδώ στα βόρεια. Είδα κι εγώ λοιπόν ήλιο και βγήκα.  Μ ένα τζιν παντελόνι, ένα μαύρο μπλουζάκι και τα old school vans νιώθω άνετη όλες τις ώρες τις μέρας, πόσο μάλλον ένα πρωινό Σαββάτου. Το jacket είναι σε έντονο κόκκινο χρώμα για να σπάει τη μονοτονία του ασπρόμαυρου. Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε στο  instagram μου.  Λεπτομέρειες: jacket ZARA, jean ZARA, bag TOMY HILFIGER, shoes VANS OLD SCHOOL Μπορείτε επίσης να με βρείτε: Instagram : xristina_kleioti Facebook : Χριστίνα Κλειώτη Fashion editor  στο primadonnavera.gr email : xristina.kleioti@gmail.com Φιλιά πολλά  Χ.                          

Που χάθηκα;

Καταρχάς καλησπέρα σας! Θα ήθελα να σας πω πόσο σας ευχαριστώ και πόσο χαίρομαι που όσοι διαβάζετε το blog μου, μου λέτε τις απόψεις σας για τα κείμενα μου, συζητάμε γι αυτά και πολλοί μου δίνετε καινούριες ιδέες για κάτι που θα θέλατε να γράψω. Ειλικρινά με χαροποιεί πολύ αυτό και θα ήθελα να συνεχιστεί και να μεγαλώσει η επικοινωνία μεταξύ μας. Παρόλα αυτά. Έχει περάσει κάποιο μικρό χρονικό διάστημα από τη τελευταία φορά που έγραψα κάτι εδώ. Όχι γιατί το ξέχασα, ούτε γιατί δεν θέλω. Απλώς ο χρόνος μου είναι περιορισμένος τις τελευταίες μέρες. Θα σας εξηγήσω... Είμαστε στη διαδικασία ολοκλήρωσης το δεύτερου τεύχους στο περιοδικό "Vitrine" και πραγματικά τρέχουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ώστε να παρουσιάσουμε για άλλη μια φορά τις καλύτερες δραμινές επιχειρήσεις και προϊόντα που αξίζει να επισκεφθείτε και να γνωρίσετε! Όπως καταλαβαίνετε οι υποχρεώσεις είναι πολλές και ο χρόνος με πιέζει και θα σας πως γιατί παρακάτω. * Επάνω βλέπετε το πρώτο τεύχος