Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΡΑΜΑ η κατάσταση


Κορύλοβος, Δράμα


Καλό μήνα!!!! Μπήκε επιτέλους ο Νοέμβρης και κάθε μέρα νιώθω όλο και περισσότερο την χριστουγεννιάτικη διάθεση μου να ξυπνάει. Άλλα αυτό είναι κάτι που θα συζητήσουμε μια άλλη φορά. Σήμερα θέλω να μιλήσω για κάτι το οποίο απασχολεί σχεδόν όλους του Δραμινούς και κυρίως αυτούς που δεν προβλέπεται να αλλάξουν τόπο διαμονής κάποια στιγμή στο μέλλον.

Αν με ξέρεις, τότε γνωρίζεις πως είμαι σχεδόν εθισμένη με τον κόσμο του διαδικτύου. Αυτή η πληθώρα ατελείωτων πληροφοριών ανεξαρτήτου θέματος ή ποιότητος μου αρέσει πάρα πολύ και καθημερινά διαβάζω άπειρα άρθρα, κείμενα, έρευνες και απόψεις η βλέπω πάρα πολλά βίντεο ποικίλης ύλης ανάλογα με την διάθεση που έχω κάθε στιγμή.

Εχθές λοιπόν, 1 Νοεμβρίου, έμαθα πως ήταν η παγκόσμια μέρα πόλεων. Δεν το ήξερα. Όμως το έμαθα διαβάζοντας ένα κείμενο το οποίο αναφερόταν στις τρεις χειρότερες πόλεις της Ελλάδας. Επίσης στο ίδιο κείμενο έμαθα πως η Δράμα θεωρείται, από τους συντάκτες του κειμένου, μία από τις τρεις χειρότερες πόλεις της χώρας μας.

Δυστυχώς, δεν είμαι σε θέση να υποστηρίξω κάποια αντίθετη άποψη. Χωρίς να έχω σκοπό να κατηγοριοποιήσω την πόλη μας σε μία από τις χειρότερες της χώρας συμφωνώ εν μέρη με τον συντάκτη του κειμένου. Η Δράμα είναι μία πολύ όμορφή πόλη με πολύ λίγες δραστηριότητες.

Ένας νέος άνθρωπος δεν έχει διεξόδους. Οι μόνες σου επιλογές είναι οι αμέτρητες καφετέριες που όντως είναι δυσανάλογες αριθμητικά σε σχέση με τον πληθυσμό. Όλοι οι Δραμινοί ανεξαρτήτου ηλικίας είναι απογοητευμένοι από την πόλη αυτή και οι νέοι ψάχνουν ευκαιρίες εργασίας μακρυά από τον νομό της Δράμας.

Μία πόλη όμως δεν είναι ένας άψυχος οργανισμός. Μία πόλη έχει ενέργεια, έχει ψυχή και ζωή την οποία αντλεί από τον πληθυσμό της. Άρα ίσως το φταίξιμο να είναι δικό μας. Είναι στο χέρι μας να κάνουμε την πόλη μας και την ζωή σε αυτήν ενδιαφέρουσα. Αν τα περιμένουμε όλα από τις δημοτικές αρχές πιθανότητα να μην γίνει ποτέ τίποτα. Ή ακόμα και αν γίνει κάτι να μην είναι αυτό που θα θέλαμε  και να μην μας ικανοποιεί.

Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να οργανωθούν ομάδες διαφόρων δραστηριοτήτων όπως χορό, θέατρο. Ομάδες αθλητισμού. Άτομα που έχουν τις κατάλληλες γνώσεις αντί να κάθονται σπίτι τους και να λένε πως είναι αδύνατο στη Δράμα να βρουν κάτι στο αντικείμενο τους θα μπορούσαν να οργανώσουν και να δημιουργήσουν αυτί κάτι ανάλογο. Αν υπάρχει διάθεση ( είμαι σίγουρη πως υπάρχει ) , ο κόσμος θα ανταποκριθεί σε μία διέξοδο που θα εκτονώνει ίσως τις καλλιτεχνικές ή τις αθλητικές
του ανάγκες. Τα πιθανά έξοδα μιας τέτοιας ομάδας θα μπορούν να καλύπτονται συλλογικά από τα μέλη της. Αν γίνει η αρχή σε κάτι τέτοιο πιστεύω πως θα ζωντανέψει σιγά σιγά η πόλη μας.

Ακόμα η σκέψη είναι άγουρη στο μυαλό μου μιας και προβληματίστηκα σχετικά από εχθές. Πιστευώ όμως πως οι πολίτες της Δράμας είναι έξυπνα και δημιουργικά άτομα και πως είναι καθαρά στο χέρι μας να κάνουμε αυτή την πόλη ακόμα πιο όμορφη και ενδιαφέρουσα.

Φαλακρό, Δράμα | χιονοδρομικό κέντρο 

Σπήλαιο Μααρά, Δράμα

"Ονειρούπολη", Δράμα | χριστουγεννιάτικο χωριό


Σταθμός τρένων, Δράμα

*Πηγή φωτογραφιών : διαδίκτυο 



Μπορείτε επίσης να με βρείτε:
Instagram : xristina_kleioti
Facebook : Χριστίνα Κλειώτη
Fashion editor  στο primadonnavera.gr
email : xristina.kleioti@gmail.com

Φιλιά πολλά 
Χ.
               




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Saturday's outfit

Σήμερα, Τετάρτη 18 Οκτωβρίου και ακόμα η θερμοκρασία στην πανέμορφη μεσογειακή χώρα μας είναι σε υψηλά επίπεδα. Το Σάββατο που μας πέρασε ήταν επίσης μία ηλιόλουστη και ζεστή μέρα, τουλάχιστον εδώ στα βόρεια. Είδα κι εγώ λοιπόν ήλιο και βγήκα.  Μ ένα τζιν παντελόνι, ένα μαύρο μπλουζάκι και τα old school vans νιώθω άνετη όλες τις ώρες τις μέρας, πόσο μάλλον ένα πρωινό Σαββάτου. Το jacket είναι σε έντονο κόκκινο χρώμα για να σπάει τη μονοτονία του ασπρόμαυρου. Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε στο  instagram μου.  Λεπτομέρειες: jacket ZARA, jean ZARA, bag TOMY HILFIGER, shoes VANS OLD SCHOOL Μπορείτε επίσης να με βρείτε: Instagram : xristina_kleioti Facebook : Χριστίνα Κλειώτη Fashion editor  στο primadonnavera.gr email : xristina.kleioti@gmail.com Φιλιά πολλά  Χ.                          

Christmas Decoration

Φοβόμουν πως είναι νωρίς για να μιλήσουμε για κάτι τέτοιο. Για εσάς νωρίς όχι για μένα.  Ευτυχώς υπάρχει το instagram και οι δημοσκοπήσεις του και έπειτα από μία που κάναμε μαζί, μου ξεκαθαρίσατε πως είναι η κατάλληλη στιγμή. Εγώ έχω χριστουγεννιάτικη διάθεση μονίμως. Αν γινόταν να ζω σ ένα σπίτι γεμάτο από λαμπάκια και φωτάκια 365 μέρες το χρόνο θα το έκανα. Ήρθε όμως επιτέλους εκείνη η στιγμή του χρόνου που θα ανεβάσουμε τις κούτες από το υπόγειο. Θα βγάλουμε τα χριστουγεννιάτικα στολίδια από τις κούτες και θα στολίσουμε το σπίτι και τη διάθεση μας. Μη μου πείτε πως η χριστουγεννιάτικη διάθεση δεν επηρεάζει και την ψυχολογία σας. Έχω ακούσει βέβαια κάποιους να λένε πως δεν τους αρέσουν τα Χριστούγεννα. Υπάρχουν κι αυτές οι περιπτώσεις φυσικά. Πιστεύω όμως πως το μεγαλύτερο ποσοστό ευχαριστιέται τις γιορτές αυτές. Μα δεν υπάρχει κάτι αρνητικό σ αυτές τις μέρες. Στολίζουμε το σπίτι μας, φτιάχνουμε γλυκά, έχουμε κάθε μέρα ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ, μαζευόμαστε οικογενειακά, επιστρέφουν οι φίλ

Που χάθηκα;

Καταρχάς καλησπέρα σας! Θα ήθελα να σας πω πόσο σας ευχαριστώ και πόσο χαίρομαι που όσοι διαβάζετε το blog μου, μου λέτε τις απόψεις σας για τα κείμενα μου, συζητάμε γι αυτά και πολλοί μου δίνετε καινούριες ιδέες για κάτι που θα θέλατε να γράψω. Ειλικρινά με χαροποιεί πολύ αυτό και θα ήθελα να συνεχιστεί και να μεγαλώσει η επικοινωνία μεταξύ μας. Παρόλα αυτά. Έχει περάσει κάποιο μικρό χρονικό διάστημα από τη τελευταία φορά που έγραψα κάτι εδώ. Όχι γιατί το ξέχασα, ούτε γιατί δεν θέλω. Απλώς ο χρόνος μου είναι περιορισμένος τις τελευταίες μέρες. Θα σας εξηγήσω... Είμαστε στη διαδικασία ολοκλήρωσης το δεύτερου τεύχους στο περιοδικό "Vitrine" και πραγματικά τρέχουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ώστε να παρουσιάσουμε για άλλη μια φορά τις καλύτερες δραμινές επιχειρήσεις και προϊόντα που αξίζει να επισκεφθείτε και να γνωρίσετε! Όπως καταλαβαίνετε οι υποχρεώσεις είναι πολλές και ο χρόνος με πιέζει και θα σας πως γιατί παρακάτω. * Επάνω βλέπετε το πρώτο τεύχος