Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Από σήμερα διατροφή - The beggining



Πέρασαν 25 χρόνια από την ζωή μου για να αποφασίσω να βελτιώσω τις διατροφικές  μου συνήθειες. Ανέκαθεν ήμουν φαγανό παιδάκι. Δεν χρειάστηκε ποτέ να με πιέσουν για να φάω. Ακόμα και στην εφηβεία μου δεν είχα ποτέ διατροφικές διαταραχές και κόμπλεξ με την εξωτερική μου εμφάνιση κι ας ήμουν πάντα "τσουποτούλα". Ούτε τώρα έχω κάποιο ιδιαίτερο θέμα. Απλώς τα τελευταία τρία χρόνια χάρισα στον εαυτό μου 12 επιπλέον κιλά τα οποία δεν θα με στεναχωρήσει καθόλου η πιθανότητα να τα χάσω. 

Στόχος μου δεν είναι να αποκτήσω το τέλειο σώμα. Αυτό που βλέπουμε στο instagram και τα περιοδικά. Στόχος μου είναι να επιστρέψω στα κιλά που ήμουν κάποτε. Να μπορέσω να φορέσω τα ρούχα μου. Αυτά τα ρούχα που στέκονται μόνα κι έρημα στην ντουλάπα μου γιατί αν προσπαθήσω να τα φορέσω ίσως και να τα χαλάσω.

Δεν μετανιώνω που αφέθηκα και πήρα αυτά τα κιλά. Με βοήθησαν να αγαπήσω περισσότερο τον εαυτό μου. Όπως προείπα ποτέ δεν είχα ιδιαίτερο θέμα ή κάποιο κόμπλεξ. Ποτέ όμως δεν ήμουν και απόλυτα ικανοποιημένη. Ήμουν 62 κιλά και παρόλα αυτά πίστευα πως θα ήμουν καλύτερη αν χάσω. Δεν είναι ότι δεν μου άρεσα αλλά επέμενα να έχω ένα πιο αδύνατο πρότυπο στο μυαλό μου ως τέλειο. Τελικά όπως σας είπα αντί να χάσω, έβαλα. Δώδεκα κιλά. Κάντε  τους υπολογισμούς μόνοι σας εγώ πολλά είπα. 

Σήμερα λοιπόν είναι η πρώτη μέρα της διατροφής μου. Απευθύνθηκα σε κάποια ειδικό. Συγκεκριμένα στην Στέλλα Τσαλικίδου, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος. Μπορείτε αν θέλετε να τη βρείτε και στη σελίδα της στο facebook για πληροφορίες. 

Η Στέλλα λοιπόν μου έβγαλε μία διατροφή και μου υποσχέθηκε πως θα χάσω χωρίς να πιεστώ και χωρίς να πεινάω. Και όντως όπως το είδα το πρόγραμμα της πρώτης εβδομάδας, μου φάνηκε αρκετά συμπαθητικό. Συχνά γεύματα με φαγητά που έτσι κι αλλιώς μ αρέσουν. 

Το δύσκολο είναι πως πρέπει να μάθω να τρώω φρούτα. Και πως δεν θα τρώω γλυκάκια. Και πως θα στερηθώ τις λατρεμένες μου τηγανιτές πατάτες. Για το τελευταίο μπορώ και να κλάψω αλλά ακόμα συγκρατούμαι. 

Πιστεύω πάντως πως θα τα καταφέρω. Η πρώτη μου μέρα άλλωστε σχεδόν έχει περάσει και δεν νιώθω ούτε πως πεινάω ούτε πως στερήθηκα κάτι σήμερα ( η Στέλλα κράτησε την υπόσχεση της).

Ευχηθείτε μου λοιπόν καλή αρχή! Θα σας κρατάω ενήμερους. Κι αν με δείτε έξω από κάποιο ζαχαροπλαστείο να κλαίω μη με παρεξηγήσετε. Είναι αρχή ακόμα, θα συνηθίσω. 



Μπορείτε επίσης να με βρείτε:
Instagram : xristina_kleioti
Facebook : Χριστίνα Κλειώτη
Fashion editor  στο primadonnavera.gr
email : xristina.kleioti@gmail.com

Φιλιά πολλά 
Χ.
             


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Saturday's outfit

Σήμερα, Τετάρτη 18 Οκτωβρίου και ακόμα η θερμοκρασία στην πανέμορφη μεσογειακή χώρα μας είναι σε υψηλά επίπεδα. Το Σάββατο που μας πέρασε ήταν επίσης μία ηλιόλουστη και ζεστή μέρα, τουλάχιστον εδώ στα βόρεια. Είδα κι εγώ λοιπόν ήλιο και βγήκα.  Μ ένα τζιν παντελόνι, ένα μαύρο μπλουζάκι και τα old school vans νιώθω άνετη όλες τις ώρες τις μέρας, πόσο μάλλον ένα πρωινό Σαββάτου. Το jacket είναι σε έντονο κόκκινο χρώμα για να σπάει τη μονοτονία του ασπρόμαυρου. Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε στο  instagram μου.  Λεπτομέρειες: jacket ZARA, jean ZARA, bag TOMY HILFIGER, shoes VANS OLD SCHOOL Μπορείτε επίσης να με βρείτε: Instagram : xristina_kleioti Facebook : Χριστίνα Κλειώτη Fashion editor  στο primadonnavera.gr email : xristina.kleioti@gmail.com Φιλιά πολλά  Χ.                          

Christmas Decoration

Φοβόμουν πως είναι νωρίς για να μιλήσουμε για κάτι τέτοιο. Για εσάς νωρίς όχι για μένα.  Ευτυχώς υπάρχει το instagram και οι δημοσκοπήσεις του και έπειτα από μία που κάναμε μαζί, μου ξεκαθαρίσατε πως είναι η κατάλληλη στιγμή. Εγώ έχω χριστουγεννιάτικη διάθεση μονίμως. Αν γινόταν να ζω σ ένα σπίτι γεμάτο από λαμπάκια και φωτάκια 365 μέρες το χρόνο θα το έκανα. Ήρθε όμως επιτέλους εκείνη η στιγμή του χρόνου που θα ανεβάσουμε τις κούτες από το υπόγειο. Θα βγάλουμε τα χριστουγεννιάτικα στολίδια από τις κούτες και θα στολίσουμε το σπίτι και τη διάθεση μας. Μη μου πείτε πως η χριστουγεννιάτικη διάθεση δεν επηρεάζει και την ψυχολογία σας. Έχω ακούσει βέβαια κάποιους να λένε πως δεν τους αρέσουν τα Χριστούγεννα. Υπάρχουν κι αυτές οι περιπτώσεις φυσικά. Πιστεύω όμως πως το μεγαλύτερο ποσοστό ευχαριστιέται τις γιορτές αυτές. Μα δεν υπάρχει κάτι αρνητικό σ αυτές τις μέρες. Στολίζουμε το σπίτι μας, φτιάχνουμε γλυκά, έχουμε κάθε μέρα ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ, μαζευόμαστε οικογενειακά, επιστρέφουν οι φίλ

Που χάθηκα;

Καταρχάς καλησπέρα σας! Θα ήθελα να σας πω πόσο σας ευχαριστώ και πόσο χαίρομαι που όσοι διαβάζετε το blog μου, μου λέτε τις απόψεις σας για τα κείμενα μου, συζητάμε γι αυτά και πολλοί μου δίνετε καινούριες ιδέες για κάτι που θα θέλατε να γράψω. Ειλικρινά με χαροποιεί πολύ αυτό και θα ήθελα να συνεχιστεί και να μεγαλώσει η επικοινωνία μεταξύ μας. Παρόλα αυτά. Έχει περάσει κάποιο μικρό χρονικό διάστημα από τη τελευταία φορά που έγραψα κάτι εδώ. Όχι γιατί το ξέχασα, ούτε γιατί δεν θέλω. Απλώς ο χρόνος μου είναι περιορισμένος τις τελευταίες μέρες. Θα σας εξηγήσω... Είμαστε στη διαδικασία ολοκλήρωσης το δεύτερου τεύχους στο περιοδικό "Vitrine" και πραγματικά τρέχουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ώστε να παρουσιάσουμε για άλλη μια φορά τις καλύτερες δραμινές επιχειρήσεις και προϊόντα που αξίζει να επισκεφθείτε και να γνωρίσετε! Όπως καταλαβαίνετε οι υποχρεώσεις είναι πολλές και ο χρόνος με πιέζει και θα σας πως γιατί παρακάτω. * Επάνω βλέπετε το πρώτο τεύχος